Friday 13 June 2014

DSC_0083

haa, terliur bukan dengan hidangan mabeles ni, simple murah dah menghilangkan rasa lapar. aku nyatakan harga dulu, nasi lemak plus telur dadar, rm1.70 dan air teo panas rm0.70. begitu bajet dan save gaji aku, boleh dikatakan setiap hari aku sentap sebegini.

lokasi di gemas, area kuaters kilang lantun kat pasir besar. siapa orang gemas mesti tahu area ini dan orang pasir besar berkemungkinan tahu gerai ini, kecik je, aku terlupa nak snap gambar gerai ni.

bayangkan lah tak sampai pukul 9 lebih (pagi), aku dah layu mata dek muat makan untuk breakfast ni. kenyang beb, air aku request kurang manis, sebab aku minum sebelum ni air nya boleh tahan tahap manisnya. biasa orang order nasi lemak telur mata kobau(slang nogori), tapi aku telur dadar, lantaran takleh makan telur yang tak bebebeberapa masak ni. apatah lagi telur masak separuh. huhu cari nak muntah kejadahnya.

tapi tak sampai pukul 10 pagi, nasi lemak dah habis, aku pernah kena, sebab aku datang lewat kerja, jadi macam biasa la request nasi lemak telur dadar, sekali dia lambai tangan dengan senyum sinis, dengan gitu aku dah tahu la maknanya apa, aku beredar sambil muka frust dan perut berkerokkan.

tapi sekarang aku dah berkurang makan sebegini belah pagi sebab aku dah berdiet, huuu berdiet bak hang, jago tubuh naa, nak kawen katakan. haha

aku review sebab murah dan boleh tahan rasa nikmatnya.

Categories:

0 comments:

Post a Comment

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!