Monday 9 June 2014


DSC_0012DSC_0013

Dalam gambaran ialah usop, pekerja aku dan juga dikenali sebagai expert worker yang mana merangkap sub-kerja dengan kompany aku kerja, tapi kedekut jugak orang nya walaupun dulu kala aku benci karenah dia.


tapi bukan pasal dia nak aku bicarakan kerana yang utama ialah tanah tu.


kalau nampak dalam gambar nombor 2, yang sedang hacking tu atau breaking tu adalah tanah dan bukan batu. dan baru ke gambar nombor 1 iaitu menyikul(dalam slang kelantan) atau menyodok tanah untuk keluarkan dari lubang itu.


kedua-dua dalam gambar itu adalah dalam building maksudnya lantaian.


tapi ada kesalahan dalam gambar tersebut. sefaty helmet tak pakai. macam aku ni safety officer la pulak. ingat aku ni kogelan(safety rep) ke.


moral of the story ialah pakai pakaian keselamatan semasa bekerja.


bak kata kogelan:
“selamat bekerja, bekerja dengan selamat”
Categories:

0 comments:

Post a Comment

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!