Thursday 13 February 2014

IMG_20140217_005316

nike branded nama spefisik aku tak pasti la, kalau tak silap, field trainer. aku beli kat TS (times square) dengan juga aku membawa tunang aku, keseorangnya tiada aku bernafsu nak memilih kasut sebegini, kais pagi, makan pagi, kais petang sebulan makan. ye ke?

harga rm199, aku tanya pasal promosi kat pelayan kat situ, mulut tarik masam, yang mana nak menunjukkan kat aku takde diskaun, aku membalas dengan neutral je, mengangguk kepala je. tunang aku sebenarnya yang pilih kasut ni, aku sebenarnya cari kasut yang biasa biasa saje, nak buat jalan-jalan kat bandar gitu, sebab kena sound kat tunang aku, sebab keluar dengan dia pakai selipar je, siap cakap ingat nak pergi kat site ke. aku tunduk kepala.

sesi try saiz kasut, aku cuba saiz 9. perghh separuh kaki je masuk, masuk tunang aku buat muka sampai kening jadi berkerut, aku senyum sambil main main tali kasut, pelayan kat situ, senyum sambil tutup mulut, nak je aku jeling marah kat pelayan tu, takut tunang aku ni sangka lain pulak, redha je la aku.

saiz yang 10 pulak, pakai okay, sambil jalan sikit kat cermin yang kat bawah lantai tu, nak reflect gambar kasut gitu. tapi tunang aku komplin sebab katanya nampak macam ketat, terusnya nya minta dengan pelayan tu saiz 10 setengah, pergh dan terus bayar, sampai aku termenung jap kat bangku ala sofa tu, aku buat tak kisah la, janji dapat kasut baru.

time bayar, aku dah bersuka ria dan girang dapat kasut baru tapi sampai kat casher tunang aku bagi rm50 je, selebihnya aku kena tambah, aku muncung sampai ke kereta. huhuhu

Categories:

0 comments:

Post a Comment

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!