Monday 28 April 2014

_SC_0508

ni aku snap kat RnR seremban, yang mana menjadi kebiasaan aku bila aku balik berderak dari KL ke Gemas. juga menjadi tumpuan riders lain untuk berhenti rehat, isi minyak dan sebagainya. aku kalau tak singgah kat sini tak sah, kena pulak peter seteisen kat mulut.perghh kena belai dengan angin dari highway depan tu.

biasa aku rehat sini paling lama setengah jam, paling kurang lima belas minit. sakit pinggang bai dari KL lagi. kadang kala aku isi minyak kat sini, sebab lepas dari sini dah takde stesen minyak kecuali masuk susur ke senawang. last akan aku isi ialah kat simpang ampat, tu pun aku aku masuk susur simpang ampat tu. dah memang aku lalu untuk ke Gemas.

tak kira malam ke siang perjalanan aku menggunakan jalan PLUS ni, akan aku singgah sini, unless aku sedang berkejaran dengan rider lain, sampai tak sedar aku nak berhenti kat sini. ghairah naik motor laju tu pasal tak pandang sisi dah. ala baru 160km/h je. LC 135 nak laju mana sangat,

sepanjang aku lepak sini, aku tak masuk lagi gerai-gerai makan kat situ, aku just singgah kat tepi jalan atau kat stesen minyak je. nampaknya kena try aku ni, hampir 6,7 bulan main area sini tapi tak singgah. emm

nanti kalin singgah, baru review.

Categories:

0 comments:

Post a Comment

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!