Monday 19 May 2014

lepas minum sangkut je, tak peduli la apa yang terjadi mahupun dijadikan, asal lepas tanggunjawab.

begini lah senario yang berlaku di tempat kerja yang aku kerjakan atau aku dikerjakan, lebih kurang lah. biasa gejala ini berlaku lepas waktu lunch yang mana sekitar jam 3 petang yang third rest, yang kerja dalam construction dia tahu third rest ni, yang berkemungkinan ada yang mengular terutama supervisor.

dan ini aku dapat pastikan, gejala ini bukan dari aku punya workers, aku punya workers tak buat benda sebegini cuma sangkut dalam setor barang je. ada bezanya jugak kerana ini exposed dengan pemandangan sekitar yang mana senang terlihat mahupun dilihat. workers aku terdidik dengan nilai moral supervisor nya, yang mana aku tak sangkut kat luar, aku sangkut dalam site office iaitu dalam kabin. aku tak sangkut kat luar, nanti kena rembat dek orang lain.

yang lagi kejelikkan, plastik berisi air ni masih lagi tergantung walaupun sudah memasukki hari ketiga, apakehal? yang mana hari ketiga ni aku dapati dalam plastik tu sudah mempunyai pati yang termendap. aku memandang itu, yang mana menunjukkan lamanya ia terbiar.

aku melaporkan dari site pasir besar.

Categories:

0 comments:

Post a Comment

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!