Saturday 5 July 2014

 

IMG_20140504_123617

 

kali ni aku nak buat review je pasal power bank aku beli kat TS a.k.a times square, harga boleh tahan la rm60 je, tapi sekarang dah menjunam turun woi rm45. ye ke? beza dalam 2,3 bulan je. ke memang macam tu gadget seperti ini?

dulu pernah aku beli yobao tu yang 10000 mah rm60 jugak selepas dapat nego dengan tokey tu dan aku beli yobao ni kat uptown wakaf che yeh je. biasalah barang selam timbul. tapi yang pineng ni aku beli yang ori, siap ada waranti 1 tahun.

dulunya aku beli untuk tab samsung aku, tapi dengan 10000 mah yobao tu dapat sekali cas je tu pon tak penuh tapi power bank dah habis bateri dah. tab kalau tak silap aku dalam 7000 jugak dia punya bateri kapasiti. yang latest aku beli ni untuk new hp aku, sony xperia z1. boleh la aku snap gambar banyak banyak.

dengan 10000 mah pineng ni, aku dapat cas 5 kali kalau tak on mobile data atau wifi, dan juga kali ke-5 tu bateri hp tak sempat penuh la. kalau on data mobile, yang pernah aku try la, dapat 3 kali je. okay la stakat ni.

ni pun tunang aku yang paksa suruh beli, tapi guna duit aku. nak bermanja betul.

Categories:

0 comments:

Post a Comment

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!